Saturday 28 January 2012

First page~

Aloha! Hye! Assalamualaikum..




I love myself very much! hahaha




Waaa, akhirnya dapat jugak aku buat blog, kali ni aku janji blog ni mesti bertahan lama n aku takkan delete lg, hahahaha.. Aku merasa bangga (cewah) dengan terciptanya blog pertama aku ni.. Inilah ciptaan aku yang paling ulung di serata pelusuk bumi! =.= hahaha, apakah yang aku sedang merepek ini??? hehe, aku heppy jd level kemerepekkan itu tinggi ye kawan2.. hehe.. Aku mmg suka merapu tp kemerapuan aku ader tempatnya jugak, hehe, contoh tempat yang aku tak merapu:


1) Di bilik kuliah
2) Di depan lecturer
3) Di depan mak n abah
4) Di depan mayat =.=
5) Di bilik mayat
6) Di hospital
7) Di depan boyfren (wahahahaha, tipu jer tuu)


n n n n n etcccc...


Tempat y aku suka merapu? Banyakk, x terkira.. muahahaha..


Tujuan utama aku buat blog ni ialah:


1) Kongsi apa y patut
2) Cita apa y patot
3) Upload apa y patot
4) Merapu apa y patot


Blog ni merupakan bekalan aku time aku bosan, jd bila aku bosan, aku tulis (kalo aku free, hahaha)


Aku mmg cool n ice ice orgnya, tp bila angin kus kus dah dtg, maka entry di dlm blog pon menjadilah sprti ribut taufan katrina y landa US aritu, hahaha, ada aku kesah? Ni blog aku, so, suka hati akula! Hahahahahaha
Lagi satu, aku ni kadang2 suka meroyan, so, bila meroyan itu dtg, maka entry aku akn menggunakan bhs ROJAK..


Do u know what is ROJAK??


~ Rojak is a kind of  a mixture of buahsssss that is eaten with a kind of black kuah..(wo! nyummy)


So, jgnla duk kritik aku guna bahasa rojak ker aper ha, sbb ini blog aku, so suka hati akula (adoi, bape kli dah..) hahaha


N 1 more thing, entry aku mgkin ganas tp aku ni lemah lembut orgnya oke? XD




~~~I'm a very friendly person, so, never hesitate to be a friend of mine! XD


Sebagai pengenalan, aku sajikan gambar di bwh ni kt korang:


HEHEHEHEHEHEHEHEHE


Itik kuning y cute~


Kucing limau y kena buli~


Burung y blajaq nk berak ats org~








hahahahaha,


AKU SUKA ANIMALS!


THATS WHY BNYAK GAMBAQ BINATANG CUTE!








Oke la, see u later pals~


p/s: aku x reti nk bwk cursor ni ketepi balik, sbb tu tulisan ak ni duk kt tgh2, hehe

















No comments:

Post a Comment