Tuesday 7 February 2012

Sesi melawat sekolah

Aloha! Hye! Assalamualaikum~

Wahwahwahwah, lamo sunggoh den x update ini blog, hihihihihi, rindu pulok.. Kali ni aku update pong sebab telah berkali2 diberi smgat oleh peminat nombor satu ak, miahahahahaha, ak ni famous jgak taw, famous dlm hati tuuuuuuuuuuuutttttttttttttttttttttttttttttttttt.. hihihihihi

Lately aku mmg sibok, almaklumlah, praktikal dh nk abes, so, keje pong makin bertimbun, haihhh.. N perangai ak ni kalo x last minute mmg xsah bru nk siapkn assg bagai (eish3x, silajangantiruperangaiburukaku).. tp dun wory, ak pasti berubah! oh yeahhh!!!

Bab2 assg y menggunakan komputer ni mmg sumpah aku malas, tmbah2 kalo nk buat graph bagai, adeh, menci taw! Terpaksa la aku buat yoga dulu (eh, yoga haram), haa, tukaq, buat stretching sna sni dulu sblom mulakan assg ak... ha, cmni ha!!!



Iyah! Iyah! Iyah!
Lpas buat snaman ni pong, blom tentu ak habeskn assg ak! hahahahaha, haih, terok3x~
Actually pals, i dun wanna write about my bad attitudes here, haha, this time im gonna share w all of u about my special day w my darling dad s my bestie!! waaaaaaaaaaaaa, love her so much mehhhhh~ (but as a fren only, im not lesbie okay??!) miahahahahaha...

Ok, aritu, bbrapa hari y lpas, ak g mlawat 1 skola ni, nma dier Sekolah Menengah Tunku Muhamad, y terletak kt Pilah lerrrrr.. Mesty korg nk taw mengapakah kenapakah ak mlwat skola ni kn???? sbbyerrrr ak nk amik muet, ak besaqkn MUET.. Ha, ngerti enggak??? miahahahaha, hampa toksah duk tnya kat cheq awat cheq amik MUET lg skali, tu rhsia cheq, ngerti enggak????!!!! muahahahahaha

Sekola ni lawa gk rrrrrrrrr, y xle tahan tu, skola ni lma gila kot, dibina tahun 1904, hmpa bayangkanlah betapa lama skola tu, lg lma dri s/kola ak kot! N of course la scaryy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meh kita layan gambaq y ak snap time kt skola tuuu~~~~~

Bangunn jepun, waaaa (oke tipuu jerrrr, haha)

Lawo dok?

Bangunn merdeka..hihihi

Tempat melahap, nyum3x

Bukit Fraserr, muahahaha

Ni anjung kot, entah

Bukit Fraser 2

Padang Tok Limau (Tok Limau tu ak tmbah jerrr XD)



Aku y control ayu

Zu y sweet~

Aku y bajet Model

Aku lg y sangat sopan, kikiki

Zu y tiru gaya aku~

Aku lg y asyik repeat gaya y sama, so what?

Kata zue~ "Asyik2 gambaq minah ni ja, bosan aku! Gambaq ak xdak ka????"

Kata aku, "=.=", ni blog ak, memey la aku letak bnyak gambaq ak, haih, buh hinguih satgi ha!!!"
Akhir kata (cewah), sbagai konklusinya, bnyak sungguh gmbaq aku, cnfirm beqat weyhhh!!!! hahahahaha, sbnaqnya ak seqam upload gambaq skola tu mlm2, lau hampa ternmpak apa2 y xpatut dlm gmbaq tu, sila jangan habaq kt ak naaaa~ hihihi, sayang hampa suma, nty ak update lg, tata..

Wassalam~ :')

No comments:

Post a Comment