Sunday 13 May 2012

Drama! Drama! Drama!

Assalamualaikum!


Korang dah boleh mengundi? wowowowowo, topik panas ni, sepanas telaga ayaq hangat! Cakap pasal undi jer, mesti semua orang akan jadi fanatik gila *fanatik, fanatik, fanatiknya duniaku~~~ (lagu KRU berkumandang)* hahaha. Tahun ni, pilihanraya akan diadakan, tak guna aku bagitahu, mesti hampa dah taw awai-awai kan? Kali ini, bukanlah niat dihati untuk menulis entri yang berbaur politik, tapi tangan terasa miang untuk 'update' tentang politik, soalnya saya enggak punya banyak idea untuk 'update'.. haha

Kalau tengok politik kat Malaysia ni, pening kepala comel aku ni, apa taknya, kejap-kejap isu ni timbul, kejap-kejap isu tu pulak timbul.. Macam-macam, aku rasa dah jadi macam rojak dah isu-isu ni semua.. Yang paling tak tahan, ISU SKANDAL SEKS.. Whoa! Maaf ye adik-adik yang berumur dibawah 18 tahun, akak yang dah besau ni takpe, dah matang nak cakap soal ni, ecececece, gatai benor ye kamu cik tini! 


"Mestila aku gatai, kalau tak, takkanlah aku bole ada niat nak kawin," desus hati bungaku

Ha, yang pasal SKANDAL SEKS  ni memang aku tak tahan (bukan tak tahan nak kawin ye, cume tak tahan geli).. dah gaya macam omputih lerr pulok kiter ni yerr?? Orang putih ader SKANDAL SEKS, ikau pun nak jugak yer?? Gatai benorr yerr kamu ini, aku nikohkan ikau dengan pak imam sebelah rumah tu baru kamu tawu! Lepaih itu, keluor pulok bidio bagai, entoh palsu entah ori (dah macam cik kiah propa pulok aku ni).. Yang tak 'beshh' tu, bidio tu tak di"censored"kan.. aiyaaa, sudah jadi bidio lucah maaaaa~ Tak malu benor ye ikau ye, terutamonyo yang perempuan tu, ish ish (eh, maner cik tini tahu ader aksi panas dalam tu??)

"Erkkk, aku agok aje leeee, namo pong bidio seks," hatiku yang cantik ber'vroom-vroom' lg

Aku ni tak mahu menuduh, iyo laaa, tak baik fitnah taw, Allah marah!! Eii, kiter tatot!! Kiter takmo fitnah orang, nanti dekat akhirat kiter kene makan daging saudara kiter sendiri!! Kiter yeyek!!! Kiter tak suker daging "human", kiter suker daging ayam yang mak kiter goreng jer!! (ehh, motif?) Gediknye cik tini~

"Saya bukan gedik, saya cumer mengada, mengada itu comel aperrrrrrrrrrrrr~" hatiku sekali lagi mem"backup" kan diriku

Udoh-udohla tu jang oi, ikau ini merosakkan otak anok bangso, kesian den tengok deme tu, terkial-kial soporti kapal Titanic yang nak tenggelam.. Waduh-waduh, pungsi bangat otak wak mikiorrrr!!!!!~~~

Masalahnya, aku pun terlibat jugak dalam kekialan kapal Titanic tersebut, adeh =.=

Ambo suko tengok satu gambo ni, meh lo tengok~


Oke, kawe-kawe, apo yang deme nampok dale gambo ni? 

Mamat A: Aku nampak awek cung gila kat depan tuuu!!! Phewitttt!!! Nak ngorat bole???

Aku: =.= gatai!

Mamat B: Weh, kat belakang tu ader awek rambut cam ore putih, "blonde" gituwww, auw!

Aku: Erkk, bukan "blonde" la, "blender", wakawakawaka, kene "blender" la kt akhirat nanti la awok!

Mamat C: Fuyoooo, mantap siot! Baju atas punggung, perghhhh!!

Aku: Mak ai, miang bebenor ye kamu, aku kawenkan kamu dengan beruk baru kamu taw!

Akak A: Dik, takde ke gamba abang hensem kat sini, ngapo kabur benor gambo ni, kamera koman ea???

Aku: =.= adeh, kak, sy pakai kamera pakai buang kak, sebab tu kabur, takdo menatang nak "adjust" bagi tamo gerak, omputih kata, "freezee" gitu, ekekekeke, pandai jugok aku kecek omputih!

Akak B: Waaa, abang tembam kat depan ni comel laaaaaa

Aku: Nak ker? Nanti saya "adjust" akak dengan dier, jd bini nombo 4!

Mamat D: Aku nampak PM kita!

Aku: Yeee, aku pon nampak, aku takde ler buto sangat, tapi yang paling best tulisan kat situ, haaaaaaaa

Aiyoookkk, tak tawuuuu, kak tini, jage mulut sikit, kang kene saman pulok!

WARNING! 18SX

Aper dier tulis kat situ adik-adik akak yang comel tapi akak lagi comel, ehhh~

JIHAD UMNO JIHAD! KITA TENTANG PENDERHAKA ALLAH! DEMI NEGARA 1 MALAYSIA! HIDUP! HIDUP!

Bagi aku, slogan dah cantik, cumenye, macam ada yang tak kena.. Ya, kita boleh berjihad! Tapi, mengapa dalam majlis yang niatnya jihad untuk menentang penderhaka Allah tu ada yang bukak aurat?????????

BUKANKAH YANG MEMBUKA AURAT ITU IALAH PENDERHAKA ALLAH???!

JADI MANA PENDIRIAN KAMU YANG SEBENAR????????

Saya hanyalah budak hingusan yang tidak berapa pandai agama, namun saya sendiri dapat membezakannya.. Sedarkah kalian, kalian berada dalam majlis maksiat? Mana tudung kepala gadis-gadis itu kalau benar majlis ini untuk mengajak orang lain berjihad sama??????

THINK ABOUT IT, MY SISTER AND MY BROTHER

Tudiaaa, cik tini dah mula bercengkerama di bawah bulan purnama ditemani cengkerik~

CENGKERIK?

WHAT THEEEEEEEEEEEEEEE TEHHHHHHHH!!!~~~

Mike bukan niat nak meghasut, mike cume nak awok, awok dan awok nengok bende ni dan pikior habes-habes... haaaaa, ni cume pendapat mike..

Aiyaaa! Sudah pukul 1 lebih maaaaaa!!! Wa mau titoo maaaa, mata sudah ngantok!

Chill bebeh!!

Kesimpulannya: Pilihlah dengan pilihan yang sebaik-baiknya, jangan tersalah pilih ya ayahanda dan bonda, tuan-tuan sekalian, puan-puan, sahabat-sahabat, adik-adik, (ko nak sebut semua ker tini?) 

EHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH~ *MEME FACE wakawakawaka

Ape pun, segalanya yang baik datang dari Allah, dan yang khilaf itu sumenye dari amboooooooooo~

Sekian, wassalam!

Terima kasih sudi baca!

Peace alwaysss!!! :D











2 comments:

  1. itula, teruk bebenor diaorang ne, xtawla bila nk berubah nya :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee, uuu, dier bace kiter punye blog, ngeeee

      Delete